بورکس

گفتگوهای اقتصادی بورسی و فارکسی : تالار بورس : فارکس : بورس کالا : فرابورس

بورکس

گفتگوهای اقتصادی بورسی و فارکسی : تالار بورس : فارکس : بورس کالا : فرابورس

خساپا

سوال اساسی اینه ، وقتی خودرو نزدیک 500 هستش و حالا بالا هم میتونه بره باز ، چرا سایپا 600 نشه ؟

جوابش رو اینجا دارم , بخونید ولی به کسی نگید قوییا توصیه به نگهداری سهم و یا حتی خرید رو دارم و از نوسانات نترسید .

سایپا حدود 355 به سقف کانال فعلی خودش برخورد میکنه ؛ ولی ترکیب دو مثلث پهن شونده نشون میده که سهم میتونه از این مقاومت عبور بکنه ؛ پس کانال فعلی شکسته شده و راه برای رسیدن به یک کانال بالاتر باز میشه .

هم در RSI و هم STOCHOSTIC شاهد واگرایی مخفی مثبت هستیم که تاکیدی بر ادامه روند صعودی هست و البته نکته جالب که در بترانس 1200 تومنی هم رخ داد سر و شانه کف در این دو اندیکاتور هست که رخ داده .

احتمال پول بک به سمت خط گردن در اندیکاتور ها هست که میشه با پول بک قیمت به سمت 316 در نظر گرفت ولی فراموش نکنید این یک احتمال هست و با توجه به هدف قیمتی بنده اصلا نوسان گیری رو توصیه نمیکنم و تاکید میکنم نگه دارید و یا حتی در صورت پول بک بخرید .

حالا با توجه به تارگت 600 تومانی سایپا ؛ مقاومت ها میشند : 355 و سپس 400-420 و سپس 480-500 و سپس 600

حالا برسیم به زمان رسیدن به تارگت اخر این چارت :

با توجه به محاسبات بنده به نظر میاد در تیر ماه به این تارگت میرسیم ولی خب دو ماه هم برای محکم کاری تارگت رو کشیدم عقب تا زمان مجمع رو به عنوان رسیدن به 600 اعلام کنم .

پس تا مجمع 600 به نظر من خواهد رسید .



saipa.gif
 توضیح:
 سایز فایل: 9.59 کیلوبایت
 مشاهده شده: 1387 بار

saipa.gif