بورکس

گفتگوهای اقتصادی بورسی و فارکسی : تالار بورس : فارکس : بورس کالا : فرابورس

بورکس

گفتگوهای اقتصادی بورسی و فارکسی : تالار بورس : فارکس : بورس کالا : فرابورس

آموزش بورس - آشنایی با W.D.Gann

ویلیام دلبرت گن بزرگترین معامله گر تمام تاریخ در مزرعه ای در ایالت تگزاس در سال1878 به دنیا آمد. او اولین فرزند از 11 فرزند خانواده بود. او هرگز دوره دبستان خود را تمام نکرد و در دبیرستان نیز حضور نیافت او مجبور به کار کردن در مزرعه ی خانوادگی اش بود. او پیرو فرقه ای از دین مسیح به نام باپتیست بود.

ورود او به دنیای معاملات در زمانی که در کارگزاری تگزارکانا کار می کرد به صورت حرفه ای شروع شد و شب ها نیز در مدسه تجارت حضور می یافت. او سپس ازدواج کرد و نتیجه این ازدواج دو دختر بود. درسال 1903 در سن 25 سالگی به نیویورک رفت و کارگزاری شخصی خود را افتتاح کرد.
به محض ورود به بازار سهام نیویورک تصویری بزرگ از ویلیام دی. گن (1878-1955) را می توانید ببینید.
آسوکاسلواراجا . فیزیکدان اتمی که با یکی از بزرگترین بانک های اروپا همکاری می کند می گوید: "گن بزرگترین نابغه ای بوده که تابحال بازارهای مالی به خود دیدهاست. پیشرفت هایی که او در این زمینه بدست آورده است همانند بزرگترین پیشرفتهایی است که دانشمندان در قرن اخیر بدست آورده اند".
گن یک معامله گر افسانه ایود. او تقریبا 25 نقشه کش را برای ترسیم نمودار تمام سهم ها در بازار سهام نیویورک استخدام کرد. او نمودارها را برای بدست آوردن فرصت های سرمایه گذاری بازبینی می کرد. هر چند که شهرت او بخاطر قدرت پیش بینی گری اوست اما او ثروت بسیار زیادی رابوسیله روش معاملاتی مکانیکی خود که یک روش پیرو-روند بود بدست آورد.
گن در همه ی زمینه های تجارت موفق بود حتی در زمینه املاک و مستغلات و در زمینه کشتی و غیره. او اولین فردی در امریکا بود که دارای هواپیمای شخصی بوده است ، او همچنین یک خلبان شخصی نیز داشت.
گن نوشته های زیادی دارد و دانش خود را در چند سری کتابها و دوره های اموزشی منتشر کرد. در اواخر عمر او گفت که قابلیت خرج کردن این همه ثروت خود را ندارد و در زمان خود ثروتی حدود 50 میلیون دلار داشت اما اگر شما به قدرت خرید 50 میلیون دلار در دهه های 1940 و 1950 بنگرید متوجه خواهید شد این میزان برابر با 500 میلیون دلار امروزی یا شاید بیشتر است.
یادگیری مفاهیم کتاب ها ودوره هایی که گن منتشر کرد چندان آسان نیست. او از روی عمد فهم آن را مشکل ساخت به این خاطر که شاگردان او مطالعه و تلاش بیشتری برای موفقت در بازار داشته باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد